Τα θέματα που έθεσε στον πρωθυπουργό ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης

by Expertnews.gr

 

Μέτρο,Κυκλοφοριακό, ΟΑΣΘ, διαχείριση απορριμμάτων και ζητήματα ασφαλείας και ευταξιας στην πόλη ήταν τα θέματα που έθεσε στην σύσκεψη του Πρωθυπουργού με τους παραγωγικούς φορείς ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.
“Ολοι γνωρίζουμε ποια είναι τα χρονίζοντα προβλήματα της πόλης. Πρώτο και κύριο το κυκλοφοριακό, τα θέματα του μετρό, την ολοκλήρωση του και την επίλυση του θέματος των αρχαίων στο σταθμό Βενιζέλου. Ειναι ο ΟΑΣΘ και χαίρομαι πάρα πολύ που η κυβέρνηση και προσωπικά ο πρωθυπουργός το χει πάρει παρα πολύ ζεστά το θέμα. Πιστεύω οτι και μέσα στη ΔΕΘ θα υπάρξουν θετικές ανακοινώσεις. Εγω προσωπικά σαν δήμαρχος, ξέρετε την εμπλοκή μου με το θέμα της Βενιζέλου , θα πάρω πρωτοβουλίες ούτως ώστε να έχουμε δρομολόγηση της λύσης, του θέματος αυτού πολύ άμεσα και να έχουμε μέσα σε αυτή την τετραετία μετρο” ανέφερε αρχικά στην δήλωση του μετά την σύσκεψη ο Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Για το Μετρό επίσης ο κ. Ζέρβας τόνισε πως “τα δεδομένα είναι γνωστά”. “Θα έχουμε μια ολοκληρωση της βασικής γραμμής το 2021 αλλά ο σταθμός της Βενιζέλου θα είναι off.
Αυτή τη στιγμή για το σταθμό της Βενιζέλου δεν υπάρχει λύση, κοστολογημενη με συγκεκριμένη εντολή.
Άρα πρέπει εμείς να βρούμε την εφαρμόσιμη λύση, ώστε σε δεύτερο στάδιο, 2023 ή όποτε, λειτουργία και σταθμού Βενιζέλου” σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ερωτώμενος για την δική του πρόταση ενημέρωσε πως “μέσα στο Σεπτέμβριο θα πάρω πρωτοβουλίες, θα βρεθούμε όλοι οι φορείς μαζί, όχι μόνο αυτοί που εμπλέκονται στο έργο, ούτως ώστε σε πλήρη διαφάνεια αλλά και παράλληλα με μια δυνατότητα εφαρμογής όλων αυτών που λέμε, να έχουμε την καλύτερη δυνατή λύση”.
Ο κ. Ζέρβας έθεσε ακομα το ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων.” Η Θεσσαλονίκη εχει μείνει πάρα πολύ πίσω στην αξιοποίηση των απορριμμάτων, στην α ακοίνωση, την κομποστοποίηση. Ολα αυτά ειναι θέματά που στη βάση μιας κεντρικής οικονομίας είναι πρέπει να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν, προφανώς μέσω του ΦΟΔΣΑ”.
Για ενδεχόμενη εμπλοκή ιδιωτών στον ΟΑΣΘ σχολίασε” αυτό δεν είναι κάτι που θα σας το απαντήσω εγώ. Η καινούργια διοίκηση του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ θα κάνει έναν σχεδιασμό που έχει να κάνει με τη λειτουργία και του Μετρό και του ΟΑΣΘ. Στόχος μας είναι σε δύο – τρία χρόνια να έχουμε τελείως διαφορετικό τοπίο στις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Αυτό έχει να κάνει με την συνεργασία και του Μετρό και των νέων λεωφορείων της πόλης μας”.



NEWS