128
Με ανάρτησή του στο Twitter, o πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θυμίζει ότι αύριο πολλοί μαθητές επιστρέφουν στο σχολείο. Όπως υπογραμμίζει αυτό θα γίνει με κανόνες και ιδιαίτερη προσοχή. Το μήνυμα που στέλνει είναι πως «Μένουμε ασφαλείς και στο σχολείο»
«Αύριο πολλοί μαθητές επιστρέφουν στο σχολείο. Με κανόνες, με προσοχή και γνωρίζοντας πώς να προστατέψουν τον εαυτό τους και τους γύρω τους. Μένουμε ασφαλείς και στο σχολείο!» γράφει στην ανάρτησή του ο Πρωθυπουργός.
Η ανάρτηση συνοδεύεται από βίντεο με 5 οδηγίες- SOS προς τους μαθητές για τα μέτρα προστασίας, που πρέπει να ακολουθούν.
