Το Λάτσειο Κέντρο εγκαυμάτων, στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ «ΘΡΙΑΣΙΟ», επισκέφτηκε σήμερα το μεσημέρι ο υπουργός υγείας κ.Βασίλης Κικίλιας μαζί με την κ.Μαριάννα Λάτση.
Τον υπουργό συνόδευε ο κ.Χρήστος Ροϊλός, Διοικητής της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου.
Το Λάτσειο Κέντρο Εγκαυμάτων, είναι μια πρότυπη μονάδα εξειδικευμένης ιατρικής φροντίδας, πρόκειται για ένα κέντρο υπερσύγχρονο και μοναδικό, για τα δεδομένα της ΝΑ Ευρώπης, το οποίο αναβαθμίζει και εμπλουτίζει τον χάρτη υπηρεσιών υγείας της πατρίδας μας.
Ο υπουργός και η κ.Λάτση ενημερώθηκαν γαι όλα τα θέματα του «ΛΑΤΣΕΙΟΥ» και του Νοσοκομείου Ελευσίνας «ΘΡΙΑΣΙΟ» από το νέο Διοικητή κ.Δημήτρη Αντωνίου.
Το «Κέντρο Εγκαυμάτων Ι. Λάτση», είναι δωρεά της οικογένειας Λάτση.
