Συνολικά 73.234.932 ευρώ θα δοθούν στο διάστημα από 3 έως 7 Φεβρουαρίου σε 81.923 δικαιούχους, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e-ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης.
Συγκεκριμένα, θα γίνουν οι εξής πληρωμές:
Από τον e-ΕΦΚΑ:
- Στις 3 Φεβρουαρίου θα καταβληθούν 299.932 ευρώ σε 398 δικαιούχους για εξωιδρυματικά επιδόματα του ΤΑΥΤΕΚΩ.
- Στις 6 Φεβρουαρίου θα καταβληθούν 15.235.000 ευρώ σε 32.600 δικαιούχους για λοιπές παροχές σε χρήμα (επιδόματα μητρότητας, εξόδων κηδείας, ασθενείας και ατυχημάτων).
- Από 3 έως 7 Φεβρουαρίου θα καταβληθούν 18.000.000 ευρώ σε 900 δικαιούχους σε συνέχεια έκδοσης αποφάσεων για εφάπαξ.
Από τη ΔΥΠΑ:
- 17.000.000 ευρώ σε 28.000 δικαιούχους για καταβολή επιδομάτων ανεργίας και λοιπών επιδομάτων.
- 700.000 ευρώ σε 1.000 μητέρες για επιδοτούμενη άδεια μητρότητας.
- 20.000.000 ευρώ σε 19.000 δικαιούχους στο πλαίσιο επιδοτούμενων προγραμμάτων απασχόλησης.
- 2.000.000 ευρώ σε 25 δικαιούχους του προγράμματος «Σπίτι μου».
Επίσης, από τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου στις 10 π.μ. τίθεται σε λειτουργία ένας νέος, πιο άμεσος τρόπος επεξεργασίας της πληρωμής των ασφαλιστικών εισφορών για ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους και αγρότες, στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης των υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ.
Οι πληρωμές πραγματοποιούνται με τον κωδικό πληρωμής (RF) και επεξεργάζονται με On-line διαδικασία, μέσω των τραπεζών και του Διατραπεζικού Συστήματος (ΔΙΑΣ).
Τι αλλάζει;
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το σύστημα του e-ΕΦΚΑ ενημερώνεται άμεσα για τις πραγματοποιούμενες πληρωμές.
Οι ασφαλισμένοι, που καταβάλλουν τις ασφαλιστικές τους εισφορές, θα μπορούν να εκδίδουν άμεσα αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας, χωρίς καθυστερήσεις.
Κατά το μεταβατικό χρονικό διάστημα ενεργοποίησής του, την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2025, από τις 10:00 έως τις 11:00 π.μ., η υφιστάμενη υπηρεσία πληρωμών, μέσω IRIS, για μη μισθωτούς δεν θα είναι διαθέσιμη.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, με την αμέριστη υποστήριξη του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, συνεχίζει να επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών, διασφαλίζοντας ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση για τους ασφαλισμένους, μειώνοντας παράλληλα το διοικητικό κόστος.